« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Przyjęcie protokołów z poprzednich sesji:

3. Informacja Burmistrza o pracy między sesjami.

4. Przedstawienie raportu o stanie gminy Głogów Małopolski za 2024 rok.

5. Debata nad raportem o stanie gminy Głogów Małopolski za 2024 rok.

1) Głosy radnych.

2) Głosy mieszkańców.

8. Przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego za 2024 rok.

9. Zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym przez Burmistrza Głogowa Małopolskiego sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2024 rok.

10. Zapoznanie się z informacją o stanie mienia komunalnego Gminy Głogów Małopolski za 2024 rok.

11. Zapoznanie się z opinią Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Głogowie Małopolskim w sprawie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Głogów Małopolski za 2024 rok i sprawozdania finansowego Gminy Głogów Małopolski za 2024 rok.

12. Zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Głogowie Małopolskim wniosku w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Głogowa Małopolskiego.

13. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego gminy Głogów Małopolski za rok 2024 wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu.

15. Blok uchwał - przyjęcie uchwał w sprawie:

16. Informacja Prezesa spółki EkoGłog w sprawie występujących w ostatnich dniach uciążliwości zapachowych na Osiedlu Niwa w Głogowie Małopolskim.

17. Zapytania i wolne wnioski.

« Powrót do strony głównej