« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Przyjęcie protokołu z XX sesji Rady Miejskiej z dnia 7 sierpnia 2025 roku.

3. Informacja Burmistrza o pracy między sesjami.

4. Informacja o stanie oświaty na terenie gminy Głogów Małopolski.

5. Informacja podsumowująca konsultacje społeczne dotyczące zmian w Statucie Gminy Głogów Małopolski.

6. Blok uchwał - przyjęcie uchwał w sprawie:

5) upoważnienia Dyrektora Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Głogowie Małopolskim do prowadzenia postępowań i wydawania decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Głogów Małopolski,

7) ustalenia ceny za odprowadzanie wód opadowych lub roztopowych ujętych w zamknięte systemy kanalizacji deszczowej służące do odprowadzania opadów atmosferycznych,

12) określenia lokalizacji przystanków komunikacyjnych i dworców, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Głogów Małopolski oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków i dworców przez operatorów i przewoźników.

7. Zapytania i wolne wnioski.

« Powrót do strony głównej